vi håller på TB



en av mina favorit bilder, jag vet att ni har sett den förut.

Nu är jag hemma från Norrköping,
hahah allt jag kunde tänka på var pärtha och hans:
"Ja å mina 24 kusiner va!" på norrköpingsdialekt.

Första halvleken var urtrist, hände ingenting förutom att
min lillebror gjorde en snygg räddning på en straff.
0-0 stog det..
Men i andra släppte det för TB och det slutade med 7-1.
Och om Patrik hade haft lite hjälp hade dom hållt 0:an.

Det som var kul var att några som inte brukar synas så mycket
på planen gjorde ett mycket bra jobb :)

Förutom att jag frös så jag höll på att svimma så var det kul,
deras lag är ju helt sinnes. hahah fyfan va man kan skratta åt dom.

Nu ska jag ta tag i mig själv och packa, skrev nyss ut biljetterna :)
Sen blir det nog att gå och lägga sig tidigt.

godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0