torsdag

Det känns grymt konstigt att vara i skolan när man ska vara
på praktik, det känns som att man skolkar från praktiken
när man är där, och från skolan när man är på praktiken.

Matten går över förväntan, vi har ju inte kommit så långt
och visst kör jag fast då och då. Men jag förstår det jag
håller på med, jag gör mest slarvfel.

Blev alltså en kortis dag på bryggan, en av gubbarna har stenkoll
på mig och allt jag gör så han frågade varför jag hade varit borta
osv. osv. Han tycker det är jättekul att jag är elev och
är gärna med och hjälper Stina i sin handledning, lite gulligt!

När jag kom hem var jag utelåst, alltid lika kul. Så jag slog mig
ner på trappsteget utanför huset och väntade på bättre tider,
och som en blixt från klar himmel kommer Emelie hem.
Så kvällen har spenderats med henne, vi var hungriga och
vi lever lyxliv så vi åkte ner till café gränden och åt lite mat,
sen vidare till bellevue och kollade på Jonas match.
Dom spelade mot gubbar och det såg bra ut tills sista minuten.
Så det slutade 7-7.

Nu mina vänner, väntar en varm dusch och sedan en varm och
gosig säng med härligaste täcket i världshistorien. Låter väl helt okej va?
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0