torsdag

Idag har jag och min handledare bara varit i köket,
och tur är väl det för jag hade inte klarat av intryck idag.
Jag förklarade för henne redan när vi börja att jag
var sjukt trött idag och hon sa att det var helt okej.
Jag tycker om henne mer och mer, hon börjar komma in
i elevgrejjen nu för hon har inte haft elev på ett tag.

Jag höll humöret uppe tills ungefär lunch, då vet jag inte vad
som hände, så hela eftermiddagen har jag gått runt som
en zombie och gömt mig i hörnen för att gäspa,
gått runt och skrattat åt ingenting, suttit på mig vantarna
upp och ner och gud vet vad...

Jag trivs iallafall bättre och bättre, stämningen på bryggan
är underbar. Det är skämtsamt och alla hjälper alla och
ingen snackar skit om varandra, vilket är ett vanligt problem
inom vården och ja, allt är bra uppbyggt. Jag är glad att jag
fick den här platsen även om jag inte kan göra så mycket
så får jag lära mig av att kolla.

Nu, mina vänner, ska jag kolla på film. Försöka att inte somna
för jag lovade att vara pigg imorgon för jag troligen ska
göra min sårdebut. buuuuhuuu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0