night after night

Klockan börjar sakta närma sig 00.00,
vilket innebär att det är lördag och jag ska jobba.
Tiden går alldeles för fort.

Fast i detta läge är det bra, för ju fortare tiden går,
desto fortare tar jag studenten och får åka till mitt
efterlängtade USA. Helst nu eller på en gång såklart
eftersom hela kvällen har gått åt att tänka på det
och att läsa bloggar därifrån.

Ett mirakel har skett ikväll också, hela familjen var samlad
så vi satte oss nere i soffan och delade ut de tre julklappar som
var kvar, så nu kan vi inte gå på det gamla skämtet:
-Har du fått några julklappar i år?
Som man alltid gick på när man var liten, det var tider det.

Jag är glad igen, bara så ni vet.
Lite för glad kanske, haha men hellre det!

Snart blir det sängen, jag ska ju som sagt ta mig upp och jobba
imorgon också.

PENGAR HANNA, PENGAR!
och nu är förresten klockan över 00.00. så snabb är jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0