lördag

Matchen var astråkig, verkligen astråkig.
Hände typ ingenting, men "vi" vann väl med 5-2 och
det var dom värda, det behöver dom när inte Robin
och Måns är med, dom behöver lära sig att målen
inte kommer gratis.

Jag övningskörde lite med mamma innan, gick mycket bra
jämfört med gången innan då vi besökte en snödriva :)

Jobbet gick också bra, trots att jag var själv med en ny kassa.
Inte mycket kunder, mest godis kunder men det är ju löördag ;)
Lönen var väl inte mycket att hurra för men en liten
tjockare plånbok fick jag ju iallafall.

Imorgon är det sista dagen på helgen, och jag har knappt fått
vila någonting, sen är det bara på´t igen. 7-16 varje dag tills
fredag, då slutar jag 14... Alla vuxna bara skrattar åt mig och
säger: Välkommen till livet.
Så det är väl bara att bita ihop, jag är en duktig flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0