lördag

Kvällen har spenderats med Carro,
först en tur i det här jäkla vädret som gärna får försvinna
utan allt för många sörjande. Sedan lite upptining och
en tur till skälbyhallen där vi införskaffa oss lite pizza.

Väl hemma igen kollade vi på allt en tjej vill ha,
AFV, vi låg och asgarva i varsin soffa och visste inte
alls vart vi skulle ta vägen, och lite mr.bean.
Jag mindes att det var roligare...

Nu är jag sjukt trött, så även om jag har sovmorgon
imorgon ska jag nog ta tillfället i akt och flytta mig
till ett mer horisonellt läge och kanske kolla klart
på filmen vi började se om Tina Turner, min
barnidol. Om det var för att nästan hette mitt efternamn
eller att hon faktiskt är suvären låter vi vara en
obesvarad fråga tills vidare.

godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0