falun

Nu är jag hemma, borta bra men hemma bäst är inte den känslan
jag känner just nu. Jag hade gärna stannat där ett par dagar till.
Trots den djävulska kylan, jag lovar er. Västerås är som medelhavet
jämfört med där. Missade som tur var det kallast i morse -29.8 eller
något liknande.

När vi var ute var det mellan -23 upp till -26 tror jag, jag är inte 100%
säker måste jag säga ;)

Vi har iallafall haft lite saker för oss såklart,
vi har lagat mat, otroligt god indonesisk mat hemma hos Ullis,
varit vid gruvan och nästa gång ska vi nog åka ner i den, vi
gick till en otroligt vacker utkiksplats. gaash.
vi har fikat på café två gånger och hemma så många gånger
så jag har tappat räkningen. Te i mitt hjärta <3
vi har bowlat och jag förlora, stort. Det är allt jag behöver säga, hehe.
vi har kollat på film
och lite sådant.

Jag älskar verkligen Falun/Aspeboda. När jag ringde hem när jag hade
kommit fram sa jag: Hej mamma, nu är jag hemma.
Och det känns verkligen så, jag känner mig hemma där, med dom.
Min älskade bästa vänner som jag är så glad att jag har.

Imorgon är det skola, jag har inte haft någon tid att tänka på det riktigt,
men så är det. och det kanske är skönt, så jag slipper ha massa dödtid.
Då kanske jag slipper tänka så mycket, det skulle vara skönt.

Enough talking,

Kommentarer
Postat av: ullizzz

Hanna Montana <3 vad kan man säga vi är otroligt glada över att ha dig också. puss pårej!

2010-01-09 @ 23:18:01
URL: http://ulriiiika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0