(:

Jag står här med Hanna Tunér, en 17 årig tjej i Västerås.
Hanna, du har precis vunnit pris som Sveriges klantigaste,
hur känns det?

Inte så speciellt oväntat..

Så du kunde vänta dig detta, varför det?
Jag har alltid varit lite små klantig av mig.

Kan du berätta för de som läser vad som var det som
avgjorde ditt pris?
Självklart, det är lite roligt faktiskt.
Vi har en APU uppgift i arbetsmiljö som ska vara inlämnad imorgon
men jag hade missuppfattat det så nu skrev jag ihop något snabbt.
När jag äntligen var klar, med det sämsta jag skrivit i hela mitt liv dock,
så trycker jag på kryss. Och då kommer den där lilla rutan upp:
Vill du spara ändringarna?

I mitt huvud pågår en sak: Fan jag glömde skriva mitt namn.
Så jag trycker nej. Och vad händer då? Ja, det vet ni ju.

Så jag skrev allt helt i onödan och måste skriva allt igen.

Hahahahahhaha *host host* ursäkta...
Jadu, det lät minst sagt lite klantigt. Jag är ledsen för din skull.
Hur ska du göra nu då ?
Jag ska självklart skriva om uppgiften, sen ska jag nog tröstäta chips
eller något... Det är synd om mig.

Låter bra, finns det någon du vill tacka eller hälsa?
Det skulle väl vara vår kära lärare då.
TACK för att du ger oss 1000 uppgifter när vi är på praktik
som ska lämnas in innan vi ens har kommit tillbaka till skolan.
Vi älskar dig för det! :)

Tack Hanna för intervjun, nästa vecka intervjuar vi
Kattarina Kattsson, damen med 75 katter. Missa inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0