.

Nu är jag snart klar med hemskrivningen,
har bara en del kvar. Omvårdnaden.
Men den tar jag mig an i morgon, för nu ska
jag lägga mig och läsa lite tidningar och
vila och njuta av att jag är "ledig" imorgon.

En annan sak jag bör ta mig an i morgon är
mitt rum, för det är inte en vacker syn.

Förövrigt, så tror jag att jag vill ta ut skilsmässa med
min mattebok just nu. Jag har varit lite nyförälskad i den
tror jag. "yeah, it´s so hot. THREE DAYS IN!"
Som Miranda säger när dom är i Mexico efter Big lämnade
Carrie. lalala, jag kollar på för mycket SATC. <3

Min blogg är inte mycket att läsa har jag kommit på,
för allt jag skriver om är praktik, plugg, skola och
klagomål. Tur att ni som läser läser frivilligt,
annars skulle jag få dåligt samvete. Och sparken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0