(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:

igår när jag lekte med Emelie och var vrålhungrig satt
vi och prata om olika maträtter, och hon vart sugen på pizza.
Så hon frågade om vi inte kunde äta det. Och jo, det hade
jag varit sugen på hela dagen så det var en utomordentlig idé.

Inte nog med att vi lyxa till det med pizza, vi lyxade till det
dubbelt så mycket med att inte äta på skälbyhallen utan vi
åkte till amore eftersom emelie tyckte det var dags för mig att
smaka deras pizza. åååååh.

Jag somnade lite senare än jag hade tänkt mig så idag var
det sjukt tungt att gå upp när klockan ringde. men eftersom
det finns kaffe i huset, och kaffe på praktikplatsen ska jag
väl klara av den här dagen också.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0