du får inte skylla på praktikanten

jag är nervös nu,
jag har inte varit nervös innan, inte ens igår kväll.
Det var jag förra praktiken, då var jag nervös hela helgen innan.

Men det är annorlunda nu, jag har bättre koll på saker och ting,
men på samma gång krävs det mer av mig och jag känner
mig inte redo för det. Hoppas hoppas hoppas att jag får en bra
handledare, om jag får det löser sig allt. Får man en bra
handledare kan man vara på vilket skitställe som hellst.

Att jag ska vara på ett korttidsboende med rehab inriktning hoppas
jag innebär mindre personlig hygien och mer... rehab.
Jag tror att de som bor där är piggare eftersom det är ett utslussnings-
boende från sjukhus till hemmet.

Nej, det blir nog bra det här. Klart att jag klarar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0