big girls don´t cry

Det går fort det här, fredag och lördag har gått.
Alltså bara två dagar kvar. Dessutom skämmer
Ulrica bort mig och låter mig gå hem mycket tidigare
än jag egentligen ska. Mycket uppskattat!

Jag har lärt mig så mycket under de här tre veckorna
så det är inte klokt. Jag är riktigt riktigt stolt över mig själv,
vare sig ni tror det eller ej växer man otroligt mycket under
praktiken, jag har inte växt lika mycket som förra eftersom
jag har lite mer skinn på näsan i år. Men man märker
att man mognar, får en annan förståelse och är mycket
mer öppen mot människor man inte känner.

Det tror jag märks på en, för när jag satt i busshållplatsen
stod det en annan dam där, och det tog ett tag och ett litet
telefon samtal, sen tilltalade hon mig. Och jag vart så glad!
Vad tror ni? Tror ni att det syns vad folk har för inställning
mot främlingar? Nu ska jag iallafall verkligen hålla i det här.
För finns det något mer spännande än människor? Jag tror inte det!

Gud vad mycket text men det kan hända ibland,
ikväll ska jag troligen träffa carrolajn, det var
längesen, förutom en busstur tillsammans.
så det, mina vänner, ska bli mycket trevligt!
Behöver ju inte gå och lägga mig 9 ikväll heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0