8-D

Vem är jag? Och vart är Hanna?!
Jag trodde aldrig jag skulle säga det här men...
det är tungt, men... jag tycker matte b är roligt.

NI HÖRDE RÄTT! JAG SA DET!
Även om jag har kört fast några gånger och
blivit lite smått frustrerad tycker jag att det är kul.
Jag känner typ ett sug efter att få räkna.

Fan, att jag inte visste det här förrut. Kanske
hade klarat av NV ändå och bli typ.. austronaut.

Nejdå, men det känns bra måste jag säga.
En annan sak som känns bra är att jag tänkte
köpa en tröja idag, men när jag stog och höll i den
hängde jag tillbaka den. Åh vad duktig jag är.

Ikväll tror jag att vi skulle åka och kolla när
landslaget, 95orna skulle spela träningsmatch.
Kan ju bli skoj, matteboken kanske åker med. hehe.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0