1 Januari


vi är coola som katter, vi glider runt på asfalten
skulle bli en sommarplåga, gick inget vidare ;)


Så nu är det alltså 2010. Jag kan inte riktigt smälta det.
Vart tog 2009 vägen? Det gick så sjukt fort.
Idag är det ett år sen vi tjejer gick på bio, och vi tänkte
göra en favorit i repris. Men vi ångrade oss och drog
ihop en hemmabio kväll istället.

Så jag, Carro, Mathias och Timpish drog oss till Fanny och
Ica sjöhagen för att hyra film och köpa lite gottis, sen åkte
vi hem till Fannys pappa och kolla på filmerna.
Snuten i köpcentret och min stora feta grekiska semester,
båda filmerna var helt okej en sån här dag!

Och vi vart fett taggade på att dra till kreta när vi hörde
den grekiska musiken, vi får väl se hur det blir med den saken.

Var en mycket trevlig kväll med mina favorit flickor,
och mathias och tim, men dom är inte favoriter, hahah.
Nej men himla mycket skratt och det känns skönt att börja
det nya året med gott humör.

Min vän adam sa, när vi pratade om nyår:
"Man måste göra något roligt på nyår, för om man har kul
på nyår blir hela året roligt. Annars blir det tråkigt!"
Kan nog ligga något i det.

Nu ska jag sluta babbla om allt och inget,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0