tisdag

Åh herregud vad jag mår illa när jag tänker på vad
jag har ätit idag. Tur att jag är tjej, jag har någonting
att skylla på för så är faktiskt fallet.
Men gruppen på FB: vi som kommer se ut som skit på beachen 10.
känns ganska så mycket gjord för mig.

Skolan gick bra när jag väl kom in i det.

Efter skolan åt vi spicy, jag, Liza och Camilla. Emelie
kom och höll oss sällskap också och shit vad roligt
vi hade, nästan så man börja undra vad det var i maten.
Så det uppskattas mycket!

Sen åkte jag och Emelie hem till Emelie och baka en
födelsedagskaka till hennes kompis, och då ville hennes
familj också ha en så vi baka en extra. Så hade vi
köpt chips och uääää. Fyfan.

Vi spelade iallafall familjegeni, jag vann 3 av 3 gånger (H)

Nu kan man äntligen skriva på Emelies logg också, jippie!
Nu är det bara sängen kvar, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0