söndag

Oj vad jag har förtjänat pengarna idag,
oftast brukar mitt jobb vara väldigt lättförtjänta pengar
såhär på vinter halvåret. men idag var det jobbigt.
Men superhanna klarar allt (H)

Och jag har hållt humöret uppe trots att hela sveriges
obstinat elit verkar ha befunnit sig på gulan idag.
"För dyrt, för lite, för fel, för mycket bla bla bla"

Men sen finns det ju även kunder som man bara
vill hjälpa och som är astrevliga, så jag har fokuserat
på dom idag.

En annan sak som gjorde mig jätteglad var sydafrikanen,
hihi. Han skrev happy valentines day och bara en sån sak
fick mig att le som en sol. Att en person på andra sidan
jorden tänker på mig!

Jag har kommit på en tatuering som jag vill göra när
jag blir äldre om mina drömmar går i uppfyllelse.
Men denna tatuering hålls hemlig :)

Nu ska jag kolla på i en annan del av köping,
sista avsnittet ju :( tobbe <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0