Lördag

Idag är med Lördag, hela dagen har gått utan en liten
stund vid datan. Och hela dagen har det varit lördag,
kan ni tänka er?! :)

Morgonen spenderades däremot nere i soffan med mitt
älskade täcke ni vet, och lite tittande på sex and the city.
jag tror mathias gillar det programmet för han fastnar
alltid av någon anledning.

Sen åkte vi till Rocklunda för min lillebrors lag skulle spela
match och patrik är supporter för att liksom fortfarande vara
en del av laget, tycker jag är bra. Innan matchen börja
åkte jag och mamma till Morfar och Åse.
Jag körde, mitt första trafikljus. JAG KLARADE DET!
Utan motorstopp, så idag har jag första gången kört
i stadstrafik och det gick faktiskt bra!

Vi fikade lite och pratade lite tills det var dags för oss att
åka tillbaka. Matchen var väl ingen höjdare. Slutade 10-1
till tillberga, och deras nya målvakt Lilja tog en assnygg straff.
Patrik kanske får passa sig ;)

Vart extra inringd till jobbet för det var tävlingar och sååå
mycket folk. När jag kom dit var det inge folk alls.
Så jävla ovärt, men jag och Simone gjorde det bästa av situationen.
Och Åse var så snäll så hon erbjöd sig hämta mig så
att jag kunde gå till Carro efter jobbet.

Så där spenderade jag någon timme med henne och rickard
och lite film. Nu är jag trött och detta inlägg är som en roman.
Roligt för er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0