lalala

Lekte med Emelie och Isabella under kvällen,
eller vi pratade mest. Hade mycket att ta igen,
som vanligt, usch vad hemskt. Bästa flickorna
och vi ses alldeles för sällan trots att vi har
grymt kul när vi väl ses. Ändring tack!

Jag är assugen på att åka till Åre nu efter vi kollade
på vinterspelen, åååh.

Iallafall ska jag ta tag i min etiska dagbok, som skulle
vara inlämnad. Idag... Hehe.
Min trötthet är förövrigt mycket påtaglig just nu,
iigår och idag har gått förvånansvärt bra. men jag
är rädd för att imorgon kommer bli snäppet värre.

IV-val ska väljas tomorrow, är stensäker på mina val
så det är nemas problemas. Internationella relationer, of course.
Måste dels ha det för att åka till sydafrika, och dels för att jag
vill att det ska stå att jag har gått internationell profil.
Och dessutom vill jag läsa den kursen. Lätt val.

Idrott och hälsa B, tro det eller ej ;) Men också ett lätt val,
speciellt om vi förhoppningsvis får Inger. Men idrott är
roligt i skolan, i gymnasiet.

Och mitt tredje val blir engelska C, mest för att det var det
enda som fanns kvar som verkar intressant och roligt.
Och att man kan få sån där cambridge blabla..

Skitsamma, ni kunde nog inte bry er mindre.

Och du.. Vem fan är du? Så jävla arg och frustrerad.

I'm sick and tired of the mess you made me
Never gonna catch me cry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0