bryggan i mitt hjärta <3

Usch vad sorgligt det var att säga hejdå,
sa inte ens hejdå till alla för jag började nästan gråta.

Men en glad sak var att hon som är personalansvarig
frågade hur gammal jag var och om jag hade sommarjobb.
Jag sa att jag var 17, och hon sa att jag kunde få i köket.
Men när vi kom fram till att jag blir 18 i sommar så
vart det lite mer osäkert. Hon skulle iallafall höra av sig
och om det inte blir köket kanske hon kan hjälpa mig
med bemanningstjänst.

Skulle vara så himla kul för bryggan var verkligen BÄST!
Dom var jätteglada för mitt godis också och ja, en bra sista dag!

Fyra otroligt snabba, roliga, lärorika
veckor som jag sent kommer glömma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att du blev omtyckt

Morfar

2010-02-05 @ 17:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0