bitchhanna

Det är min vecka under en liten period här,
så mitt humör är ännu mer som en berg och dalbana.
Helt sjukt, fick utbrott idag och stackars dig.
Iofs sa jag saker jag velat säga länge men jag
är fan hemsk när bitchHanna kommer fram.

Jag sitter med en choklad i mitt knä, mitt nästa projekt
är att öppna den. Vi får se hur det går. Haha.
Köpte godis idag också till praktikplatsen. 85 jävla kronor.
Hahah har aldrig köpt så mycket tror jag. Men
det är dom värda, och dom där godisgrisarna kommer
äta upp det snabbt så! ;)


MMMMMMM den var god måste jag säga, har inte ätit
marabou choklad på aslänge, vilket är tur för mig tror jag.

Imorgon bitti ska jag till tandläkaren, får alltså lite sovmorgon.
hallelujah, haha.

Eftersom mitt första projekt är avklarat ska jag fortsätta mitt andra,
leta hotell till olika ställen, kreta, kroatien och cypern på olika
resebolag och kopiera länkarna och sätta in i ett dokument som
ska skickas till min kära vän Emelie. Tur att det är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0