äääää

gash vad jag känner mig sliten.
helt täppt i näsan och snoret bara rinner
(fraschbrud_92) och ögonen lika så,
självklart var det jag som önskade mig
denna förkylning. men nu räcker det tack!

Sover typ ingenting heller så jag är sjukt trött
i hela huvudet. Känner en svag doft av mat,
sitter även och funderar på om jag orkar plugga klart
det sista... Det går neråt just nu men, jag orkar inte.

Så fort jag hittar min motivation och snön smälter
och man kan använda klackskor utan att slå ihjäl sig,
när man får shoppa nya vår och sommar kläder och
när fåglarna börjar kvittra i den värmande solen.
Då tror jag mina vänner, att min motivation kommer tillbaka.

Jag och min frisör var både överrens om att ett litet ide
efter 13 dags helgen fram till mitten av april skulle vara en bra idé.
Kanske ett sommarlov på vintern då vi i skandinavien blir
sponsrade med resor till varmare breddgrader, och de som
bor dit vi ska får komma hit och uppleva vinter.

Hanna for president!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0