2 cool 4 school

Har ett nytt favorit ämne, psykologi.
Så himla intressant och roligt, och vår lärare påminner
jättemycket om Anna, och henne gillade jag ju supermycket.
Ska bli kul när vi verkligen kommer in i det.

Imorgon är det etikprov, gruppskrivning.
Vilket jävla påhitt va? Att sitta i grupp och göra ett prov,
säkert ett jättebra alternativ i vissa klasser, men i vår klass
funkar det verkligen inte. Har hört flera som sagt:
"Amen har vi grupprov orkar jag inte plugga..."

Vilket innebär att vi som pluggar kommer få göra allt jobb,
för vi vill ju inte strejka och få ig. Så jävla dåligt,
vi har även pratat med läraren men allt hon sa var:
Det är erat val... man kan ju ändå bara få g, bla bla.
Skitsamma, jag vill inte att folk ska glida på mig för det.

Är så sjukt trött på folk som glider på ens betyg,
har hänt flera gånger nu under gymnasiet och det är därför
jag hatar grupparbeten om man inte får bestämma grupp själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0