tuttifrutti

Puh vilken dag. Full rulle kanelbulle kan man minst sagt säga.
Coopertestet gick sådär, nöjd över mig själv. Men inte tiden,
har försämrat mig. Men det kändes mycket bättre. Konstigt det där.

Etik provet gick faktiskt över förväntan, svarade på alla frågor
även vg& mvg, trots att dessa svar blev liiite mer flummiga.

På fritidens aktiviteter var det ju dags för core, fy helvete vad
jobbigt. Vi får väl se om jag ens kommer upp ur sängen imorgon.
Appropå det! Jag hade kunnat göra en riktig tabbe för jag hade
helt glömt bort att hälsopedan var inställd imorgon. Så jag hade
tagit mig upp där tio i sex och dragit mot skolan. He-he.

Hann även med en sväng med Isabella och Liza på stan och fick
med mig en halsduk hem, som kostade 199. Men jag fick den
för 26,50 med hjälp av tillgodokvitton och 30% rabatt., Då mådde jag bra!

Hälsade som sagt på min gammelmormor, hon är på bättringsvägen.
Hon är en riktig krutgumma måste jag säga och jag hoppas jag
blir som henne!

Nu är det idol gott folk,
Mariette & Clara är favoriter ikväll.

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0