tuesday, wednesday heart attack

Lite roligt att när jag stog och vänta på bussen imorse var
klockan 09.09 ;) Hahah.

Jag, Liza och Johan var de enda från klassen som gick
skoljoggen. Grattis OP08A!
5 km kändes i benen, och vi gick faktiskt i rask takt.

Klassfotot gick bra, förutom att blixten inte funkade först,
och sen började Connie asgarva och skrek: Nej!! Vänta! till
fotografen så resten av klassen började skratta.
Som tur är väntade fotografen, roligt att ha ett skolfoto
där hela klassen asgarvar ;)

Imorgon blir  det lunch på Waynes, sen ska vi hälsa på Anna tror jag.
Hörde även nånting om fest på lördag för att fira Connies sweet sixteen.
Hoppas på det :D

Nu... Vet jag inte vad som sker. ;)
yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: jenny

söt blogg :)

2009-09-09 @ 15:50:31
URL: http://jend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0