trötter

Huh vad trött jag är.
Skulle kolla på Click, tycker faktiskt det är en bra film med ett fint budskap.
Lev ditt liv varje minut...

Men jag vart så himla trött, och hamna här istället.
Nejmen ska faktiskt gå och sova. Måste ställa klockan trots allt
för jag och Lizs ska äta i skolan och sedan bege oss till Bellevue
för vårat grupparbete. Surt att det måste göras den dagen när
jag har som mest hål. Men det finns ingen annan dag så det
är bara att bita ihop.

Har fått ett par hörlurar till datan, härligt. Det innebär att jag
kan lyssna på musik hela natten utan att störa någon!!

Idag är jag så jävla glad, och har inte ens någon anledning.
Men jag mår bra, och det är huvudsaken.

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0