to many questions

Vad fan gör jag uppe nu? Är en fråga som snurrar runt i mitt huvud.
Jag borde sova, för minst en timme sen. Men här sitter jag, och gör
absolut ingenting vettigt.


Varför i hela fridens namn? Varför utsätter jag mig för detta igen?
Ibland hatar jag mig själv, verkligen. På riktigt.
Jag måste lida av någonting, typ självdestruktivt beteende eller
vad det heter. Ibland undrar jag om jag njuter av smärta?
Varför gillar jag jakten, när jag ändå inte får någon fångst...
Vissa saker går nog aldrig att ändra på. Detta är nog en sån sak.





yours truly,

Hanna

Kommentarer
Postat av: hanna

heey, allt bra med dig idag ?

2009-09-10 @ 13:47:34
URL: http://taiiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0