söndag 13/9

Jag mår förvånandsvärt bra idag, jag är hungrig och det gick
inte så bra att äta frukost. Det är det enda.

Nu håller jag på att lägga in bilderna och kommer nog få mig
ett gott skratt. Hahaha helt galna <3

Idag ska jag följa med och kolla på min lillebrors bandymatch.
Har ju lovat att bli ett troget fan i år. Förra året gick jag bara
på 5 matcher i slutet av säsongen typ.
Men min lillebror är grym, och jag tänker inte missa så mycket i år!

Jag och Mamma ska även ta en sväng förbi IKEA under Patriks samling,
så jag har fullt upp idag. Härligt det också... Fast dom där läxorna
jag har ligger och gnager i min väska.... x_x

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0