slarvmaja

Vet ni vad jag glömde berätta?
Jag mitt lilla pundhuvud har tappat bort min matbricka,
så jag fick gå med ett leende på läpparna och betala 50 kr
för den jävla skitsaken. En sak var ju iallafall positiv,
den är röd. Det negativa är att man kan tro att jag går i
ettan. Det går ju inte!!! Haha ;D

Nej men enligt våra teorier är den stulen, eftersom jag glömde
mina nycklar på toaletten vid idrotten igår och en kille lämna in dom.
Var säkert då den vart stulen. Eller så är jag bara så klumpig.
Men det låter ganska otroligt, ni som vet hur den ser ut förstår ju.

Nej, godnatt nu!


spotify användare: sök på sissel - where the lost ones go. feat. Espen Lind.
Helt underbar låt som jag hade glömt bort, men Jonna påminnde mej på
hennes bilddagbok här om dagen!

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0