skogsmulle

JIPPIE, idag ska vi till asköviken.
För de som inte vet vad det är kan jag tala om att det
är ett naturreservat som är populärt för fågelskådning.

Jag har varit där 2 gånger tidigare, en gång för att skåda
fåglar. Och en gång för att fiska insekter. Ni förstår väl
att jag Ä-L-S-K-A-R det stället? (IRONI, GOTT FOLK, IRONI)

Blev inte bättre av att jag vakna upp, och det regna.
Geggamojja.... det är det ända jag kan tänka på. Geggamojja...

Nej, men det blir nog roligt. Pic nic har vi med oss
och det blir säkert skinande sol så småningom.

Kameran ska med, för detta måste dokumenteras!
OP08A i skogen, kan bli en dokumentär serie ?

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sarahadil.blogg.se/

2009-09-02 @ 07:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0