onsdag 30/9

Jag mår mycket mycket bättre nu. Jag vet inte vad det är,
det går inte att förklara. Men jag har en bra grundkänsla och
känner att jag tagit mig upp ur träsket. Vet ni hur skönt det är?

Har inte mycket att berätta om skolan, det är ju inte så intressant
trots allt. Men efter skolan vart det pluggination och det gick
faktiskt riktigt bra för en gångs skull. Det kändes t.o.m. roligt!!
Förstår ni då :)?

Kvällen har som vanligt spenderats nere i TV soffan med idol
och idag höll kinderäggen oss sällskap. Nostalgi på hög nivå.
men så hiiiimmla gott!

Stefans kommentar när han hade öppnat sitt ägg:
- MEN! det här är ju inte ice age.. vilka jävla idioter!!

Jag höll på att dö för han såg verkligen ut som en liten pojke
som öppnade ägget, och så gav han den kommentaren.




imorgon är det, som ni säker inte missat första oktober. Deprimerande..
Nu är det höst på riktigt. Men jag ska se det positivt. Jag tycker ju faktiskt
om hösten till och med. Härliga friska soliga dagar!

Nu ska jag göra klart min engelska, ska faktiskt skriva en text om en
perfekt höstdag. Wish me good luck!

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: sarah

kinderägg är så mysiga =)

2009-10-01 @ 09:17:30
URL: http://sarahnorling.blogg.se/
Postat av: Tant Kim - Bloggdesigner

Lycka till :D själv gillar jag oktober för då fyller jag år. :D hihi. :D Haha jag har ju en påse full med kinderäggs leksaker. :D

2009-10-01 @ 09:41:44
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0