fredag 11/9

8 år sen, var bara tvungen att nämna det.
Vi hade tyst minut, jag, connie, liza och tove.
Jag och tove var dom ända som lyckades.
Liza var tyst.. 10 sekunder sen börja hon asgarva.

Annars då? Jag drunknar i skolarbeten.
- prov på huden och slemhinnors funktion, medicinsk grund
- inlämningsuppgift, medicinsk grund
- inlämningsuppgift, etik & livsfrågor
- 3 inlämnings uppgifter, engelska
- redovisning, irland, engelska B
- inlämningsuppgift + läsa, arbetsmiljö
- inlämningsuppgift, social omsorg.

Varav 5 av dessa arbeten är till nästa vecka.
Jag höll på att smida elaka planer i bilen på väg till jobbet.
För inte nog med att jag går i skolan på heltid, jag ska jobba också.
Så jobb blev det efter skolan. Sista halvtimmen var tuff.

När jag kom hem gick jag ut med Fanny, Michele och co.
Vi tog ut Anna och Sara som jag inte träffat på över ett år så
det var trevligt :) Men nu fryser jag ihjäl och det gör inte
saken bättre att jag hade fönstret öppet när jag kom hem.

Hungrig är jag också och detta inlägg spårar ur ;)

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0