Farmville

Vilket värdelöst spel. Trodde aldrig jag skulle börja spela det.
Och nu är jag helt fast. Lagom svårt för mig. Klicka lite och få
pengar och erfarenhet. Mitt mål är att nå nivå 7 innan jag går
och sover.. måste hjälpa 45 st till för att göra det.

Och det värsta är att jag blir irriterad på dom som har mogna frukter
som inte har skördat, eller de som har låtit dom ruttna. Finns ju inget
roligare än att göra det! Hur kan man missa det.

Ser framför mig hur jag sitter på lektionerna och bara vill att dom ska
sluta för att jag ska få komma till datorn och skörda mina grönsaker.

Äntligen, Äntligen har jag fått bli en nörd!
Min lillebror spelar CS, mina killkompisar WoW och jag, jag spelar farmville!

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0