efter regn kommer solsken

godmorgon på er,

Nu är det lördag, det gillas.
Men jag jobbar som sagt ikväll. Money Money.
Malin sa faktiskt en väldigt bra sak:
"Men Hanna, det spelar ingen roll om du tjänar pengar..
Du är ju aldrig ledig så du kan ju inte göra av med dom!"

Det har hon ju helt rätt i, faktiskt.

På ett sätt är det jobbigt att det är helg, för precis när
man har lugnat ner sig. Är det dags att gå tillbaka till skolan.

Annars så har jag fått  saker att se framemot,
nästa lördag, och höstlovet. Då vi troligen drar oss mot Stockholm.
Min lillebror ska även på cup i Falun slutet av november, så då
kanske jag kan följa med ditt och träffa mina underbaringar<3
Och på tisdag ska jag, Isabella&Emelie troligen gå på bio :)

Nu ska jag snart ta en promenix med vovvisarna,

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0