back on track?

Jag tror jag är back on track nu, jag mår mycket bättre än
i onsdags. Jag har vilat upp mig några dagar och dessutom har
vi inte haft lika mycket läxor.

Igår tog jag, Connie, Malin och Liza en pratstund på en lektion
och det var riktigt skönt och jag kände att jag inte var ensam,
vi alla har ungefär samma inställning. Det hjälpte riktigt mycket.
Ni är underbara flickor, <3

En glad nyhet har jag också, Jonna har vunnit ett pris, vi
ska få vara modeller för en dag och jag ska berätta mer
när dagen kommer. Men riktigt roligt ska det bli!
Det behövdes också, någonting att se framemot.

Nu är jag hos pappa, känns som ett relaxmoment, riktigt skönt.
Inga måsten överhuvudtaget, förutom att jobba.
Men det är inga problem.

Dessutom har vi träffat på Anna och vi ska få komma till hennes
utställning, vi i klassen och bara prata med henne osv.
Hon kom till skolan idag och det blir så känsligt.
Jag saknar henne väldigt mycket!


yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0