all night long

blir en lång kväll idag. Färjan, svenska hollywood fruar
sen vettefan. Ska vara uppe tills Mathias plan landar.
Då får vi se om han kommer hem till skälby eller inte.
OM han gör det blir det väl två timmars sömn eller nått
för välkomst kommité ska han allt få :)

Ser framemot det faktiskt, har laddat upp med pringles,
polly och saft. Bra för figuren som vissa klagar på..
Men jag har aldrig varit mer nöjd över hur jag ser ut så.
I´m not gonna bother :)

Nej, tillbaka till färjan. Är väldigt sugen på kryssing. Är snart
i rätt ålder. Är det någon mer än jag som tycker att typ.. 13-17 är
en tråkig ålder att åka på kryssning. När man är yngre är det kul
att spela spel, leka osv. Och när man är över 17 kan man festa.
Däremellan... Visst finns det folk i 16 års åldern som också festar
på kryssning. Men jag hör inte till dom. Aja What so ever.

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0