torsdag 8/10

Dagen vart faktiskt bra. Har varit pigg och glad hela dagen.
Fick dagens skrattanfall på hälsomötet för vi hade bestämt
oss för att skaffa hjälp från resten av skolan och bad dom skriva
på lappar och lägga i en plastficka.

Det vi vill ha hjälp med är att våran skola är uppdelad i olika
hus. A-huset och E-huset. I A-huset går SP,OP,HP,HV,TV&EUR.
i E-huset går ES & mode&design.

Problemet på vår skola är att vi har ett litet dolt krig på skolan
mellan A-huset och E-huset. Dom har fördomar om oss, vi har
fördomar om dom och så fortsätter det. Vi ska alltså jobba med
att få bort dessa fördomar och få en bättre sammanhållning i skolan.
Spännande va? jag berättar om vi lyckas!

Iallafall hade någon, estet, skrivit en lapp med ungefär liknande text:
Jag tycker vi borde ha instrument så att esteterna och de andra kan låna
dom..

Och just det där, esteter och de andra. Det lät så jävla kul eftersom
det är det vi ska få bort ;D Jag förstår dock hur personen menade men
ja, en glad hanna är en glad hanna ;)

Efter skolan vart det en klassisk wayne´s fika med Liza, Connie och Camilla.
Myspys, var länge sen vi fikade nu så det var efterlängtat.

Nu på kvällen har jag varit på mormors jobb och vi har kollat på en film
från damernas afton i somras. Herregud.. kommentarer överflödiga ;)

Nu blir det true blood hela natten, har sovmorgon imorgon. Då passar
man på.

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0