torsdag 15/10

Ni kan inte föreställa er hur skönt det var att gå och lägga sig tidigt,
har varit pigg hela dagen. Fast vi började skoldagen med avslappning.
Mycket skönt måste jag säga, men man blir ju lite borta.

Hann precis med att redovisa Nigeria innan jag skulle dra mig till frisören.
Hos frisören klippte jag topparna och färgade mitt hår nån nyans mörkare.
Lägger troligen ut en bild snart. Det finns ju inget bättre än ett nytoppat hår,
eller hur ? Och nu är det mycket höstigare dessutom!

Efter frisören mötte jag och Carro upp Emelie och vi tog en fika på
espresso house som nyss har öppnat här i stan. Trevlig personal,
snygg inredning och gott fika. Dit kan man fortsätta gå!

Sen vart det en liten sväng på stan men vart bara schampoo för min del,
sen tågbiljetter till stockholm. Nu känns det verkligen på riktigt.

Men nu kom Carro, hon hälsar till alla som läser min blogg.
Hon är en gullig flicka hon!

yours truly,

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0