tisdag?

Dagarna är helt flytande så man vet inte vilken dag det är,
men efter att ha kollat efter så förstog jag att det var tisdag iallafall.
Det är en fruktansvärt trött Hanna som skriver det här.

På idrotten kämpade vi arslena av oss med ungefär som cirkel fys, så jävla
apkul. Men så himla jobbigt. Sen en annan lektion sen bar det av till
kristiansborgsbadet och så körde vi vattengympa. På djupt vatten så vi inte bottnade
så hade vi nån flytgrej runt magen. Var också askul, men så himla jobbigt
för man fick ju aldrig vila.

När jag och Liza satt och pusta ut i bastun kände vi oss iallafall asduktiga.
Har fått reda på vart vi ligger i Omvårdnaden och Medicinen.
Ligger på G, men om jag anstränger mig kan jag få högre på omvårdnad
och i Medicin ligger jag på VG :O Jag fattar ingenting!!

Men efter höstlovet ska jag ta tag i skolan... jag får vila upp mig
och sätta mig ner och prioritera. Lägga mer tid på inlämningsuppgifter.
Det är så jobbigt när man får 3 olika i 3 olika ämnen bara. Men jag
klarar allt. Jag är stark. Så det så!

Nu ska jag fortsätta med mitt engelska B plugg. Bläää -.-


jag skrattar idag, kanske gråter jag sen
jag vill leva i nuet, inte ångra mig sen...-

yours truly,

Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

innan helgen är slut ska jag vara i ett förhållande. låter de galet? kärleken är galen, jag är galen. tror du att jag lyckas?



kolla in o läs lite dikter o va lite social :)



/Beloni

2009-10-20 @ 18:26:18
URL: http://beloni.devote.se/
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte mycket, följ jätte gärna min blogg med bloglovin är du snäll :)

2009-10-20 @ 21:19:23
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0