strössel till oss



på nått sätt gillar jag såna här bilder.
Fotografier med folk som tar kort på sig själva. Haha.
Jonna Ponna är min älsklingsestet och hon har t.om. fått en egen
slogan av mig som hon inte ens vet om själv:
"Jonna, tar fram esteten i dig"

Det är sant. Om jag har umgåts liiite för mycket med Jonna blir jag
helt psycho. Vi är helt sjuka i huvudet tillsammans.
Vi är så olika personer, och börjar oftast tjaffsa och bråka.
Men jag älskar henne ändå och även om vi ibland känner att vi glider
ifrån varandra vet vi att vi har varandras händer i slutändan.

yours truly,

Hanna

Kommentarer
Postat av: Jonna

Aw sötnos!

jag diggar min slogan som fan ^^ haha<3

jag älskar dig med korvunge<3

2009-10-18 @ 12:40:38
URL: http://shakinginthisfear.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0