söndag

fick ett läskigt horoskop idag på facebok:
the difference, not the similarities, keep you and your friends close.
Det var liksom det jag skrev om igår.. :|

Min plan funkade ett tag, låg väl i sängen till halv elva. Sen drog jag
mig mot sydligare breddgrader (soffan). Kollade på travel channel.
Där skulle jag vilja jobba ;D Men sen beslöt jag mig för att
följa med Carro, Tim och Rickard ut. Så då förstördes min plan.

Men inget ont som inte har nått gott med sig, dom har fått coca cola vanilj
på Ica Bäcky nu. Jag vart överlycklig. Jag är ju en av de få som faktiskt
älskar den. Så nu kan jag leva igen!

Har spenderat eftermiddagen med att gå runt med Carro och snackat gamla
minnen. Fyfan va vi har skrattat. Hahahah jag har varit så jävla mobbad och
klumpig när jag var liten. Superlunarhannizgirl & ypsilon_lover. WIIIHO!
Har även varit lite roligt eftersom jag har sagt hejdå och lycka till till carro
typ tre gånger nu. Haha men vi har ändå träffats efter det.
Men nu är hon borta på riktigt. Buuuhu vad jag kommer sakna henne.


Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde i morse.. alltså ingenting.
yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0