S to the V to the I to the N

Det får väl förklara det mesta... Du har alltid legat lågt i mina ögon
men nu har du inget värde alls i mina ögon. Du har utsuttit flera av mina
kompisar för situationer som man inte ska acceptera. Men jag har gett
dig en chans & accepterat dig, jag har aldrig tyckt om dig sen den första
saken du gjorde.. Men jag har ändå accepterat dig. Nu är du Ingenting, Nada,
Nothing... Fyfan för dig.

Har umgåts med mina änglar carro och emelie hela eftermiddagen,
vart peter pan. Hahah jag och emelie höll på att dö..

De senaste 40 minuterna har jag kollat igenom bilder på min bdb,
hahahha jag dör. Fyfan. Verkligen No life liksom.. Skrev detaljerat
och la in typ 1000 bilder om dagen med en roman under varje.
Tur att jag ändrat mig, trots att jag fortfarande lägger in många bilder.

Aja enough talking, ska hoppa i sängen nu. Eller inte hoppa i sängen, utan
lägga mig där och så gott som sova. Men det förstog ni väl?

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0