ingen fantasi

Vettefaskien vad som hände inatt alltså. Gick och la mig vid två,
sen var det en mygga i mitt rum som jag störde mig så jävla mycket
på och när jag precis höll på att somna började två katter bråka
här utanför. Så var jag klarvaken igen och hörde den där jävla
myggan. Känns inte som att jag har sovit många timmar inatt.

Är förvirrad för att vi har ställt tillbaka klockan också, usch.
Men man får ju sova en timme längre. Men klockan är egentligen
11, så jag är aspigg. Medans det känns som att den helt plötsligt
bara är 10. Bara så där utan vidare.

Idag ska jag jobba för första gången på typ två veckor, blir bara 5
timmar så det är ganska skönt.

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0