I gotta feeling...

... that tonights gonna be a good night.
Tänk, jag hatade den låten för ett tag sen. Nu drogar jag den.
Men iallafall. Jag har faktikst en känsla att det kommer bli en bra kväll.
Har ju bjudit över dom bästa hit och det kommer bli så myspys.
Malin och Connie kunde dock inte komma, och Tove är osäker,
så det är lite tråkigt. Men det blir nog kul ändå!

det är lite som dom 10 negerpojkarna det här, Liza & Isabella kan inte heller
komma, men jag förstår dom. Vi som blir kvar kommer ändå ha det bra!!


Har städat lite nu på morgonen och börjat förbereda.
Nu blir det kanske duschen :)

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: Rebecka

fin blogg:)

2009-10-17 @ 11:40:14
URL: http://rebeckkasliv.blogg.se/
Postat av: Mahlin

Hahah jag hatade också låten först men nu är den i stort sett den enda som spelas!

2009-10-18 @ 18:59:36
URL: http://mahlinsoder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0