HÖSTLOV!!!

Fredag, när jag slutar skolan idag har jag höstlov.
Hur jävla härligt är det inte? Jag har längtat efter den här
dagen i över en månad nu. Höstlov, höstlov,höstlov. Och nu
är den här. På söndag fyller bästa älsklingen Emelie 18.
På måndag ska jag troligen hem till Camilla och kolla på
armageddon (har ju inte sett den så :O) Och på tisdag bär
det ju av till sthlm. Och det ska bli så jävla kul.
Som jag har uttryckt här förrut, men kan inte låta bli att sluta.


Everybody makes mistakes, everybody has those days.
Varför ska jag skämmas för, egentligen?

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Underbart med lov!

2009-10-23 @ 11:27:14
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0