hanna spekulerar

Satt nyss och kollade igenom skolkatalogen då.
Det roligaste är såklart att kolla på folk man känner, eller känner igen.
Men en sak har jag kommit fram till:
de tjejer man ville se ut som, och de killar som var snyggast
ser helt annorlunda ut och man undrar verkligen vad man tänkte med.
och dom som var "mobbade" och man tyckte var fula ser mycket bättre ut.

Har hört sånt förrut, dom som är snygga när dom är små blir fula när
dom blir större. Och dom som är fula när dom är små blir snygga när
dom blir större. Dom som är mittemellan är alltid mittemellan.
Så man ska alltid vara ful eller mittemellan när man är liten ;)
Jag var ganska ful faktiskt. Eller väldigt ful.
Jag tycker inte jag är snygg... Men jag ser jävligt mycket bättre ut nu än då.
Kanske kan ta och bjuda på en bild någon gång. Om ni vågar vill säga ;)

yours truly,

Hanna

Kommentarer
Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Har också hört det där om att söta barn blir mindre söta som vuxna och tvärtom.. men frågan är varför det skulle vara så.. hm..

2009-10-22 @ 12:59:16
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: ellen

bjuuud på en bild! :D



Svar Okej, va synd. :/

2009-10-25 @ 23:04:36
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0