godbless all the girls

Jag har hamnat i helvetesveckan i månaden, ja. Ni förstår själva.
En, till två gånger per år får jag en sjuhelvetes mensvärk så jag
knappt kan gå. Jag vet inte vart jag ska ta vägen och självklart
inföll denna attack idag i skolan. Så efter två lektioner fick jag ge
upp. När jag kom hem däcka jag i soffan framför en prinsessas
dagbok 2. fan va jag garva alltså. Den har ju faktiskt sina moments.

Nu tvättar jag, så jag gör lite nytta iallafall. Men jag är ganska seg eftersom
jag slumra till lite också. Hur min mage mår nu? Nu mår den bara bra tack
och jag hoppas det tar lååång tid innan jag får mitt anfall igen.

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0