Fejk, fejk, fejk.

Jag är så trött just nu på att allt ska vara så fejk.
Kissie och Amir tillexempel, dom ska ju som ni säkert inte
missat förstora(förstöra?) läpparna tillsammans nu. Kissies 4
gång. Deras försvar mot de som säger att det är fult
är att man är fattig om att man inte gör det.

Jag har länge velat ha större bröst, men jag har tänkt efter ordentligt.
Jag kunde inte ens somna igår för jag låg och tänkte på det här.
Men jag är skapad av celler, som är gjorda för att jag ska se ut såhär.
Något annat skulle se konstigt ut. Jag är gjord för att ha små bröst
och jag får lära mig leva med det.

Det är jättesnyggt med stora, plutiga läppar. Om dom är naturliga.
Det är jättesnyggt med stora bröst, om det är naturligt.
Det är jättesnyggt att vara smal, om det är naturligt.
Det är jättesnyggt att ha långt hår, om det är naturligt.
Ja ni förstår principen. Jag är så jääävla trött på fejk läppar,
silikonbröst, size zero och hårförlängning. Det känns så ute.

Snälla, snälla när kan de offentliga bli naturliga. Naturligt är vackert.
Det fejk jag accepterar är hårfärg. Så länge den är... ja naturlig såklart.
Platinablont hår går feeeet bort. För ingen har sånt hår. Det finns
ultrablonda. Men det ser inte ut så.

Jag klagar inte heller på smink, som är ett bra hjälpmedel att ta fram
de vackra dragen man har. (När ska vissa inse att smink inte ska användas
för att dölja utan för att föra fram?)

Som sagt, jag spyr på den ytliga värld som har blivit där allt handlar
om pengar och utseende. Jag tänker inte föda något barn om världen fortsätter såhär.

levande exempel, direkt från Sverige

så snälla. Gör mig en tjänst. Tänk efter en extra gång när du kollar dig
i spegeln nästa gång och tänk på hur du är skapad och att du är vacker
som du är. du är menad att se ut så.

yours truly,

Hanna

Kommentarer
Postat av: alexandra

okej, :D min är pink-boring! så grymt bra. Har du hört den? :)

2009-10-05 @ 19:17:35
URL: http://asahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0