en enorm saknad

Ringde nyss min kära Ulrika Stenhamre som blir 17 bast idag.
Buhuuu det var så sorgligt att höra hennes röst. Finns ingen röst
som gör mig mer lugn. Låter typ som att jag är besatt eller något
men hennes röst är så vänlig och trygg liksom.
Iallafall så kom vi såklart in på höstlovet. Fattar ni hur mycket jag längtar?
Ska få träffa mina små älsklingar som jag inte har träffat
sen P&L. Vilket var en halv evighet sen. Och fredrik ska vi inte ens tala
om. Har inte träffat han sen påsklovet. oh my  GOOOOSH!

Jag har nästan tårar i ögonen nu alltså. Jag saknar dom så sjukt mycket
och det ska bli så himla kul att träffa dom igen. Dessutom ska vi
troligen träffa lite annat folk från England, blandannat Jossan och Johanna
preliminärt. HÄÄÄRLIGT. jag kommer ha det bästa höstlovet och jag
har aldrig längtat så mycket. Jag har även pratat med Britta så det
är cool med jobbet.

IIIIIIIIH överlycklig Hanna verkligen!


en av de bästa sakerna i sommras. P&L <3333


yours truly,

Hanna

Kommentarer
Postat av: alexandra

bra :D vad tyckte du?

2009-10-05 @ 19:52:22
URL: http://asahlen.blogg.se/
Postat av: KJS *FOTOBLOGG*

haha gud vad snäll du är :) vad glad jag blir<3 tack! Haft en bra måndag sötnos? :D

2009-10-05 @ 21:49:55
URL: http://photoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0