en arg Hanna

Sånt här gör mig så jävla arg. Det är inte acceptabelt!
http://vlt.se/nyheter/hallstasura/1.580915
Som Jonna sa, visst alla kan glömma. Men det är inte
mänskligt att glömma en boende på det viset..
Jag finner verkligen inga ord. Jag tror inte jag skulle
reagera lika hårt om jag inte pluggade inom detta ämne.

Det är en arbetsuppgift man har, och man glömmer fan inte
en människa på toaletten. Okej om jag glömmer en hamburgare
på stekbordet. Den blir bränd, man får börja om.. Men en människa,
med känslor. Hon var dement, sure. Skyll på det ni, men hon är
fortfarande en levande människa och sånt här får inte hända!
Vad tänker man med om man sätter en boende på toaletten, och
sedan går därifrån... Nej. Fyfan alltså!

Kommentarer
Postat av: jossan

håller med dig till fullo hanna! helt sjukt hur man kan låta det hända! :o

men jag vill absolut träffas då! du har väl mitt nr så hör av er bara! så pratar jag med johanna också, så kanske vi kan ta en fika eller ngt liknande?! :D jag saknar dig med hannis! <3

2009-10-02 @ 15:35:34
URL: http://joskos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0