cypern?!



Fanny, vad tror du om Cypern- Agia Napa?
såhär står det på fritidsresors hemsida:
"Kvarteren kring Agia Napas lilla venetianska kloster är under kvällar och nätter
ett gungande hav av nöjeslystna som roar sig på barernas uteserveringar.
Men bara en kvarts promenad därifrån hör man inget annat än vågornas brus
vid några av Medelhavets finaste sandstränder. Lika fridfull är stämningen bland
båtarna och fiskrestaurangerna i hamnen."


JAG VILL HA SOMMAREN 2010 SÅ JAG FÅR ÅKA UTOMLANDS!!!!!!
om inte Carro och/eller Fanny följer med får jag väl åka själv för bort från
Sverige ska jag no matter what!

yours truly,
Hanna


Kommentarer
Postat av: fanny

låter hur härligt som hellsst!!!!

2009-10-18 @ 21:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0